torsdag 20 augusti 2009

Min fixar-kväll =)

Ikväll är kvällen då det mesta ska fixas, vi far till stugan direkt efter middagen imorgon så då hinner man inte göra så mycket.

Så ikväll är sambon och skjuter in geväret innan provskjutningen med jaktlaget på söndag.

Jag har just nattat busfröet, håller på att packa kläder inför helgens bravader. Måste ha med mig fina kläder, några varma, sköna och träningskläder. Hör och häpna, men jag hade faktiskt tänkt springa nåt varv!

Fina kläder behöver jag för vi ska ha kräftskiva på lördag! Kommer bli supertrevligt och jättegott! Vi kommer sammanlagt bli 9 personer så jag ser framemot många skratt!

Dagis börjar ju snart och jag fick tips av svägerskan varifrån man beställer bra namnlappar att märka alla hans kläder med. Så nu är det beställt. Får jag välja ut de blivande dagiskläderna senare.

Hmm.., nu när jag skrev upp det jag tänkt göra så låter det inte lika mycket som det gjorde i huvudet. Måste ha glömt något... Hoppas jag kommer på det innan vi är i stugan bara!

Inga kommentarer: