söndag 10 januari 2010

Vad gör man..?!

Just nu verkar jag ha en son som inte behöver sova!

Vi vaknade 8.30 imorse, va ute med boben en timme innan lunch. Han sov en halvtimme efter klockan 11.
Sen har det varit full rulle tills vi satte oss i bilen halv 4, då sov han i tio minuter.

Nu när klockan är åtta har han slängt ur alla sina sängkläder minst 17 gånger, duschat och fått i sig 2 vällingar. Borde han inte somna av utmattning? Nä, blir skönt med dagis igen så han får tillbaka lite rutiner, och även vi föräldrar.

Jag som fick en tanke om att byta ut hans lilla säng i helgen, så han kunde få en större, har direkt ångrat mig. Den tanken hoppas jag inte kommer tillbaka förrän om några år, minst!

Nu ska jag in och bädda om hans säng, för 18e gången och tvinga fram John Blund!

1 kommentar:

Nina sa...

måste ju hitta på nå snart... saknar ju dej.. ;) kram