fredag 3 december 2010

44 minuter senare...

Serien Arga Snickarn är inget som jag följer, men i veckan var det ett uppföljningsprogram där de visade hur det hade gåt för familjerna efter att Anders och gänget varit där. Eftersom det går samma tid som ett bättre program så tänkte jag se det på datorn istället.

Just idag kände som en bra "snickardag" så knappar in kanal5-play och avsnittet är i 44 min. Fint, hinner jag vila lite också. Det var bara det att hela programmet hackade, till och från och från och till. Så, nja... 44 min blev det då inte. Hann göra saker under tiden däremot så när programmet så var slut så var sysslorna också gjorda!

Och för dom stackars familjerna så var välläget stabilt. Alla var lyckligare men allt var sig likt i övrigt. Alla familjer hade lovat en sak var, den ena skulle hålla fint i verkstan, den andra sluta leka med elen, den tredje skulle göra klart de där extra viktiga detaljerna utomhus. Ingen av familjerna hade hållit nåt av detta... Så den där Anders fick bli arg igen. Fattar inte hur man orkar bo sådär.., att man inte fattar vad som håller på hända förrän nån annan kommer in och blir arg på en. Hyr en lägenhet, där kan det aldrig bli så mycket jobb som med ett hus!

Inga kommentarer: