söndag 13 februari 2011

Litegrann om inredning



Lilla spöket Laban sitter just nu på pysens vägg, tillsammans med
Blixten, Bolt och Nemo.
Tekniken ville inte som jag men en annan dag kanske ni får se bilder på de övriga från hans rum. Själv blev jag så nöjd att jag önskade att tiden gick att dra tillbaka, till den dagen jag väntade på att bli tre år och fick krypa ner i ett sånt mysigt rum.

Han blev alldeles tyst när han öppnade dörren för att se vår överraskning. Han tittade länge runt och sken upp som en sol då han såg figurerna. Han missade tavlorna men fick sedan hjälp att upptäcka allt det nya. Julgardinerna åkte ner och de nya blir blåa med Blixten på, men det har jobbet har jag lämnat bort. Sy rakt är inte min grej, verkar det som...

Vår väldigt röda bänk har bytt färg i helgen, numera är den snövit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att han blev nöjd över sitt nya rum. Allt bra annars?/Stina

Nina sa...

åh va jag längtar tills å få se =) ni har vari så duktiga :) laban va mycket fina hihi kram kram hoppas ni haft en mysig dag å hoppas bion va bra kram