tisdag 29 november 2011

Sådär ja, då var tentan avklarad.

Försökt plugga smart och strategiskt ända sedan i torsdags men vet väl inte riktigt hur jag ska utvärdera min insats. Visst böckerna har varit uppslagna och jag har lusläst, räknat, diskuterat med mina "medfångar" i vad vi kallar apburen! Både fredag och lördag. Söndag satt jag hemma och gjorde detsamma, och igår gjorde jag en ansats att paniktrycka in det som eventuellt ville fastna.

Det har som under hela tiden bara känts som att jag läst, räknat och läst lite till. Aldrig att det som har klickat till, eller fastnat något till nästa uppgift... Tråkigt och omotiverat har det alltid tagit slut.

Så idag var det upp till bevis och skriva av sig allt man lärt sig. Och svårt var det. Lärarna för den här kursen var nya och vi fick bara öva på en gammal tenta av den förra läraren så det var svårt att förutspå vad dessa två gubbar tyckte var viktigt och inte. Nu gäller det att hålla tummarna att jag klara gränsen för godkänt så jag slipper göra om den.

Inga kommentarer: