tisdag 24 september 2013

Kalas-lördag

Nu har vi haft kalas för lillpys som slutat vara bebis. Han är numera ett småbarn. 

Lilleplutt! 


Han vaknade på strålande humör, inte rädd för någon eller ens chockad att det va så mycket folk hos oss. 

Som första riktiga mjölkfria dagen fick han kalasa på fruktsallad, som övriga barn, samt en mjölkfri muffins. Mumma tyckte han! 

Så nu är det alltså så att min lilla pluttebebis på 3820 gram, växt till sig och blivit ett småbarn. 



Snart är det nog jag som är kortast i den här familjen... 

Tack alla som var här!

Mina pojkar är lyckligt lottade som har både sina vanliga mormor, morfar, farmor och farfar kvar samtidigt som både jag och min sambo har våra mormor, morfar, farmor och farfar kvar. Våra kalas blir stora, och hjärtliga! Underbart!


Inga kommentarer: