söndag 6 oktober 2013

Söndag, sköna söndag.

Imorse drog pysen och sambon för att jaga rådjur. Alla djur lyste med sin frånvaro så bättre lycka nästa gång. 

Jag och lillpys drog till stan, fotade 1årsbilder och jag hoppas han fick fram några fina. Kommer bli toksvårt ändå att välja en eller två. Handlade även några ramar till mitt kökspyssel samt två tröjor till mig själv. 

Väl hemma bytte jag pojke och det var kalasdags! Kul att surra med föräldrarna och kalas-stämningen var på topp!

Senare fick vi middagsgäster, alltid lika trevligt. Lättsamt, det är inget projekt i att ta sig osv. Planer blev smidda och i helgen är sambon utlånad. 

Lillpys somnade nästan där han satt, kinderna blev rödare och rödare. Feber på 39 grader, Alvedon, vatten och sova på det. Får vi se om den är borta imorrn. 

Första gången han har så hög feber förutom när han hade öroninflammationen. 

Inga kommentarer: