onsdag 19 september 2012

2 vänner, 2 gravida = 2 bebisar!

Det är så härligt att min barndomsvän också ska ha bebis nu! På papper skiljer det runt två veckor mellan oss, jag först och sedan hon. Men det få väl tiden utvisa, kan ju bli både tvärtom och samtidigt..!

Hon jobbar en vecka till innan totalt hemmavarande börjar men var dock ledig i måndags.

Då passade vi på att göra en stan-dag, i gravidtempo! Tycker ändå vi hann med mycket, hittade till och med en börs! Som avslutning tog vi hand om våra fötter, eller vi lät andra göra det åt oss!
Dom har inte blivit bortskämda på slutet kan jag lova, men nu är dom bebislena och har till och med målade naglar! Det händer inte ofta!

Lacket är en mörkare lila-nyans, och pysen tyckte det såg ut som att jag gjort illa mig! Sötnöten, ungefär så ofta har jag färg på mina naglar...

1 kommentar:

Nina sa...

ska bli kul å se när dom behagar å komma dom små liven ;) vore ju trevligt å bli bb-grannar haha :)