onsdag 19 september 2012

6 dagar kvar!

Till den tänkta dagen D... Får vi se vad lilla pyret tycker om den saken.

I helgen som var hade jag förvärkar på den tidiga morgonsidan så då började man ju få upp lite hopp att det skulle vara nåt på g. Men sedan har det inte hänt mycket mer... Någon stund lite nu och då kanske, men inget ihållande i alla fall.

Sambon har som mål att hinna jobba undan så mycket som möjligt innan nedsläpp så han ser man inte till så mycket nuförtiden. För mig går det väl bra, han kommer ju hem på kvällarna. Men pysen tycker nog att det är jobbigare. Det vi får trösta oss med är att vi kan fara och hälsa på bygget, leka med barnen och ändå se pappan. Blir väl ingen kvalitetstid men det får dom två ta igen sedan. Unna sig en dag på Leos eller vad pysen nu vill hitta på.

Jag njuter i alla fall till fullo av situationen, jag och pysen har så himla bra kontakt just nu! Sällan vi bråkar så som vi kunde ha gjort förut, nu är det knappt någon diskussion alls. Dels beror det på att jag ändrat mitt uppträdande, jag är inte lika trött heller som förut. Att kalla honom mammig vore att ta i, men jag kanske börjar vinna lite mark igen..!

Inga kommentarer: