fredag 10 september 2010

Hej träningsvärk!

Igår drogs jag med på mitt första pump-pass sen uppehållet..!
Tänkte innan att jag skulle ta det lugnt och inte ha för tungt eftersom det var så längesen.

Som vanligt när man står där, mitt i högen mittemot instruktören som lastar på tills stången bågnar, ser jag att jag lägger på en vikt extra på varsin sida. Av min stång. Min stång.

Hjärnan registrerar och undrar vad kroppen håller på med, men sedan hinner man inte med. Låten börjar, bara att slänga upp stången och köra.

Trots allt gick det bra att kliva upp imorse, kändes ingenting av gårdagen. Blev jätteglad att jag lyckats stretcha bort allt, men allt efter dagen gått har det börjat kännas. Jag gruvar redan inför imorgon, ska nog stretcha ikväll. Imorgon blir det Leos för hela slanten, så då kan man ju inte vara stel!

Inga kommentarer: