söndag 19 september 2010

Upp till bevis!

Skulle behövt en ny mascara och när jag gått runt och kikat på alla olika märken så dök sminktanten upp. Frågade artigt om jag ville ha hjälp och så då fick hon ta fram en bra mascara åt mig.
Såklart ingen som jag hade hittat igen själv utan en som stod på en hylla lite längre bort. Tänkte inte mer på det, den såg ut som vilken som helst för mig.

Väl i kassan just innan magnetremsan träffar apparaten säger hon 316kr!! 316!

De andra jag hade spanat in gick för typ en hundring och det tyckte jag var nog mycket...

Så nu är det upp till bevis! Hittills har jag haft den i två dagar och den är ju helt klart bättre än den förra jag hade, som kom från 100kr-hyllan... Lite jobbigt att erkänna men...

1 kommentar:

Nina sa...

kolla tradera där kan du fynda märkes mascaror typ till mindre än halva priset ;) hehe ett litet tips bara :D kram