måndag 16 maj 2011

Igår var en sämmerdag.

Fick sovmorgon igår, hur skönt som helst.

Blev kanske lite tuff väckning eller vet inte vad ja ska skylla på men att det blev en sämmerdag är vi alla överens om. Ont i kroppen efter tigerrutschkanan på Leos, hade supersnabba braller visade sig så jag lättade och drämde ner svanskotan. Det känns än.
Efter lunchen drog jag och tvättade bilen, skulle rensa tankarna men det hjälpte föga. Fanns bara högtryckstvätt vilket jag absolut inte gillar, så det blev väl en mer katt-tvätt. Idag regnar det i och för sig så det spelade mindre roll idag i alla fall.

Klockan hade blivit mot 13 innan jag var klar med bilen, och sen fortsatte som motgångarna. Inte så stora men ändå...

Igårkväll såg jag filmen på fyran, PS. I love you. Såg att det skulle vara en barnfilm men oj så ledsam den var. Hade en klump i magen från start till mål och där i mitten kom till och med tårarna en sväng, igen och igen... Brukar aldrig vara känslig annars men för tre år sedan när pysen kom till världen så hände något i psyket, nu fäller jag lätt en tår till vilken film som helst! Men just igår var det extremt.

Inga kommentarer: